Resultats de la cerca
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
Visita guiada: Els invents i els inventors de la Farinera
Una nova manera pels alumnes de conèixer la fàbrica de farines i entendre com la combinació de coneixement, eines i tècniques pot ajudar a millorar el món.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.Drac Mistu
Els volcans són el lloc idoni per trobar la presència de dracs, el motius poden ser variats, els corrents de lava, les cambres magmàtiques , possibles caus per aquestes bèsties de foc.
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
"Fes de monjo copista" a l'Scriptorium de Ripoll
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, on els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
NETEGEM L'AIGUA
Activitat experimental sobre la importància i la dificultat de tenir aigua potable i de depurar aigües residuals per a garantir el desenvolupament i protegir el medi natural
Mostrant 1-10 de 2.234 elements.