Resultats de la cerca
Micràrium.
Passió pel que és diminut
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaDeixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.Viu les matemàtiques (Girona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitat
Toca la llum
Descobreix la importància de la fotònica, la ciencia que estudia la llum, a través de la experimetació.
Quan els nombres canten (Tarragona)
El ritme... aritmètic!
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Descoberta de la Casa Museu Verdaguer
Visita comentada de la Casa Museu, la primera casa familiar del poeta. Es mostra com era la vida d'una família de pagès de poble de mitjan segle XIX i ens introdueix a la biografia i l'obra de Jacint
Narratives d’una col·lecció. Desafiant les identitats fixes. Visita-taller a la Col·lecció MACBA
La visita a l’exposició Col·lecció 30 Aniversari proposa una aproximació a la Col·lecció MACBA com una constel·lació d’obres que es relacionen entre si amb connexions poètiques i inesperades al voltan
El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.