Resultats de la cerca
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Visites diürnes: Planetari, Sistema Solar a escala, observació solar, moviments aparents del cel, gnòmon, Terra paral·lela, el tel·luri Visites nocturnes: observació a ull nu i amb telescopi.
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.