Resultats de la cerca
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Sortides de Nadal
Sortides d'un dia per a alumnes d'educació infantil i primària per a celebrar les tradicions nadalenques
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Descobrim Tarragona
Descobreix Tarragona mitjançant una gymkana turística virtual!
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.