Resultats de la cerca
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
DEL MAR A LES MUNTANYES
Aprendrem que l'entorn en què habitem defineix una manera de viure. Una visita on el paisatge antic esdevindrà el protagonista per entendre com vivien els ibers de la Ciutadella.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 0-5 anys.
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
ALFABETITZACIÓ PUBLICITÀRIA
- Jornada educativa sobre publicitat - 3/4 hores de durada - Dirigida a majors de 18 anys - 6/12 persones màxim
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.