Resultats de la cerca
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
AL MAL TEMPS, BONA CARA
Saps quines són les principals amenaces de la vinya? A través d’un joc gegant ens posarem a la pell de la pagesia per combatre-les.
El conte de la lletera
Les cançons i la participació. Espectacle molt interactiu.Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
Taller: El pa, de l’obrador a la taula
Al final del taller cada alumne dóna forma a un pa que es cou en un forn i que es pot emportar a casa per degustar-lo amb la família.
LA GIMCANA DELS ODS
En aquesta gimcana els alumnes aprendran els ODS d'una forma interactiva a partir de la recerca de solucions conjuntes. Amb cada taller hauran de resoldre l'enigma a partir de jocs interactius amb rel
EMOCIONAT - TALLER INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA DE NATURA / GIMCANA FOTOGRAFICA
L'activitat té la finalitat d'apropar als alumnes al món de la fotografia. Ho farem a través d'una GIMCANA FOTOGRÀFICA en petits equips.Viatja a Tàrraco!
Visita dinamitzada a l'exposició TARRACO/MNAT per a descobrir la ciutat de Tàrraco
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.