Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Ludi puerorum: taller de jocs romans
Taller en el que coneixerem la importància que el fet de jugar tenia en la societat antiga i el ric i variat univers lúdic romà, tot posant en pràctica alguns jocs romans!
ENDESA EDUCA DIGITAL
L'objectiu principal és conscienciar els alumnes sobre la necessitat de fer un consum responsable de l'energia i de tenir cura del medi ambient.Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Taller de còmic: Perspectiva
En aquest taller ensenyarem als alumnes alguns trucs per crear sensació de tridimensionalitat als dibuixos.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Els insectes (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.