Resultats de la cerca
Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
La fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de Terrassa
De què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
JO SÓC AIXÍ!!
Per confiar en nosaltres, per millorar l’autoestima, per tenir una actitud positiva, per automotivar-nos, per prendre decisions amb responsabilitat i confiança,... .Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Carnestoltes a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. busquem entre les gallines, allà trobarem els ous, farem una truita gegant. Després d´un taller de maquillatge, dins el Bosc trobarem el Rei Carnestoltes, festa i xerinola per tots.
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
CONEIX EL RIU TORDERA
Tram mitg del riu Tordera. Els ecosistemes fluvials, a causa de la seva fragilitat i importància ambiental i social, mereixen una atenció especial.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.