Resultats de la cerca
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
Qui viu aquí?
A XATRAC, som una entitat en la que ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorSom Natura
Un viatge immersiu a través de les emocions
Guerra a Ripoll. Refugi antiaeri
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.