Resultats de la cerca
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
El Rodalisme, la roda dels localismes
Joc per treballar les variants dialectals del català
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesREINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupTHE LITTLE CIRCUS
𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗖𝗜𝗥𝗖𝗨𝗦: Un viatge personal de superació en què una jove pallassa despistada i només amb el mim i el clown, aconsegueix arribar als altres i, donar-los felicitat!
Ambientalitza't
Ambientalitza’t és un programa d’educació ambiental per conèixer les instal·lacions de tractament d’aigües residuals, potabilització i tractament de residus gestionades pel Consell Comarcal .
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
Per què val la pena avorrir-se
L'avorriment ens fa més creatius, altruistes, introspectius i serveix per a la planificació autobiogràfica.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.