Resultats de la cerca
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
El joc de modelar
Taller de modelat amb plastilina en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Es poden detectar les partícules subatòmiques
Taller de detecció de partícules subatòmiques com muons o electrons amb cambres de boira.
El Bolero de Ravel
Una experiència immersiva
L'enigma de l'ordinador
Visita per descobrir la història de l'ordinador.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
ThatQuiz - Crea activitats de matemàtiques, ciències, geografia i llengües
Genera activitats educatives interactives de forma ràpida. Activitats fetes de matemàtiques, ciències, geografia i llengua que són fàcilment adaptables al nivell desitjat.
Taller de gestió de pors i dubtes sobre el futur
Taller de gestió de pors i dubtes sobre el futur, dirigit a joves a partir de 16 anys. Dinamitzat per les professionals del Programa Ocell de Foc Volant (de Terrassa i municipis propers).
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.