Resultats de la cerca
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
Talller d´Hort a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Treball del cicle tancat entre l´agricultura i la ramaderia. Treball de pagesos llaurant,adobant, sembrant les llavors i regant la pantació. Tastet de l´hort.
Com filmar el desig? La representació de les sexualitats
Un taller per identificar i desmuntar els codis audiovisuals que configuren la construcció del desig sexual.
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
El món de la cèl·lula (Girona)
Observacions microscòpiques
Masterclass de Física Quàntica 2024
Vine a la Masterclass de Física Quàntica de l'Institut de Ciències del Cosmos de la UB.
Concert didàctic - PICA QUE PICA
Concert didàctic amb música en directe. Tres músics i un munt d'instrument de percussió.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.