Resultats de la cerca
Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Extraescolar Còmic - Poblenou
A l‘extraescolar de còmic treballarem diferents tècniques d’il·lustració, creació de personatges, expressions facials, creació d’escenes, etc. i ens introduïm al còmic creant un guió i una història.
Rock i rebel·lia: qui marca el ritme del canvi?
Analitza l’impacte del rock en els grans moviments socials del segle XX a través de les lletres de cançons icòniques. Una activitat per reflexionar, debatre i expressar idees amb esperit crític.
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Lideratge per a l'aprenentatge
Formació amb la UCL Institute of Education per potenciar el lideratge educatiu i millorar la qualitat dels centres mitjançant el desenvolupament professional dels equips directius.
LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.
ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.