Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
Educant en igualtat
Pàgina on trobar recursos per per sensibilitzar i educar en igualtat a les escoles.
Cómic Jam ¡Hagamos un cómic!
Cómic Jam es un taller que trabaja sobre los elementos del lenguaje del cómic a través de un juego del tipo "cadáver exquisito".
A ritme de nombres i xifres (Barcelona)
Matemàtiques fascinants
INTERSECCIONALITAT #STOP DESIGUALTATS
Aquesta activitat introdueix la perspectiva interseccional, promovent una reflexió crítica sobre privilegis, opressions i resistències que afecten o són exercides per tothom.
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.EL VIATGE DE DIONÍS
Activitat per apropar-nos per 1r cop a les col·leccions del VINSEUM. Activitat per viatjar i descobrir les aventures del déu de la vinya, la música, el teatre i la poesia.
Descobrint la mineria a Súria
Recorregut pel Centre d’Interpretació del Museu de la Mineria, de la mà d’un guia que acompanyarà els visitants explicant i aportant aspectes tècnics i emocionals del treball a la mina.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.