Resultats de la cerca
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Colònies escolars, Sortides d'un dia, Treballs de síntesi (ESO)
Anem de colònies per aprendre, conviure i passar-ho bé amb els companys. A les sortides d'un dia descobrirem un munt de coses noves i amb els treballs de síntesi coneixerem a fons l'univers.Sortides multiaventura l'Era d'Oliola
Sortida d'activitats fisicoesportives en el medi natural
Aigua, química i molt més
Descobreix les propietats de l'aigua
Sant Jordi STEAM: Fem un drac tecnològic!
Un taller ben especial per celebrar Sant Jordi on combinarem art, tecnologia i mecànica.
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.A ritme de nombres i xifres (Girona)
Matemàtiques fascinants
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiques
La Vida a Pagès: Balls i Jocs
Aprendrem danses i jocs tradicionals de la pagesia catalana, de segur que us sorprendran!
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.