Resultats de la cerca
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
Sentir, pensar... Interpretar! (Barcelona)
Jocs i tècniques teatrals per produir idees
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
LA FEMME DANS SA TOILETTE
Una performance teatralitzada que succeeix espontàna, tal com si fos una recreació en directe de la manca de comunicació que hi ha actualment entre les parelles i entre els humans en general.
Sortides multiaventura a l'Alberg de La Torra
Sortides escolars de multi activitat a la natura amb pernoctació a la Baronia de Rialb
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
LA FÀBRICA DE COLORS: la cantata participativa dels petits de l'escola que ha fet la volta al país!
Una experiència musical inoblidable per als petits de l'escola: protagonitzar un gran concert acompanyats per l'Orquestra Infantil de Barcelona!
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.