Resultats de la cerca
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Recursos digitals innovadors per a l'aula
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material per a l'aula.
Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
Planetari Bombolla
Activitat d'iniciació astronòmica
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.