Resultats de la cerca
Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Taller: El pa, de l’obrador a la taula
Al final del taller cada alumne dóna forma a un pa que es cou en un forn i que es pot emportar a casa per degustar-lo amb la família.
MÓN SANT BENET: Experiència Modernista
Visita modernista guiada
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
“Sant Joan Baptista – Piedra, fe y memoria viva”
Visita virtual parroquia Sant Joan Despí
Jornada de Portes Obertes MEDICINA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorTITELLES LA ZOOBAND
Espectacle de titelles i cançons molt participatiu. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del públic en el desenvolupament de la història, de manera que els nens són part d'aquesta.
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaMostrant 1-10 de 2.240 elements.