Resultats de la cerca
Dispositiu per a invidents - Taller de robòtica
Programem un dispositiu electrònic que ens ajuda a detectar obstacles que es troben a l'alçada del cap.
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
Activitat lúdica al centre escolar per millorar la cohesió de l'equip. COOPERACIÓ, CONFIANÇA, RESPECTE I UNIÓ
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.Fronteres Invisibles Surt al carrer
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant.
Quan les pedres parlen
Descobriu l’enginy i la sostenibilitat d’una tècnica mil·lenària
Bibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.