Resultats de la cerca
Temps era temps
Visita dinamitzada per la Central Cornellà
Iniciació a l'esquí de fons a la Cerdanya
Un descobriment de l'esquí de fons com a modilat d'esport d'hivern, en un entorn segur i controlat.
Explora els boscos de muntanya (Collserola, Sant Llorenç, Montseny)
Sortides per explorar el bosc a Collserola, Sant Llorenç o el Montseny
Visita guiada: Vic, art i història. Un viatge fantàstic en el temps!
Visita guiada per l'art i la història de la ciutat de Vic.
Agafem el cabàs!
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l'oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
Caiac de Garcia a Móra (1h30) (Ribera d'Ebre)
Una ruta en caiac que ens portarà a conèixer un dels trams més bonics de l'Ebre, perfecte per passar un matí o una tarde aprenent i gaudint del riu.
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOHypatia: exploració i ciència en una missió espacial a Mart
Acompanyeu-nos en una sessió emocionant i participativa per descobrir com un equip de dones científiques i exploradores està simulant una missió espacial a Mart!
Actuar sense parar! (Tarragona)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.