Resultats de la cerca
Dispositiu per a invidents - Taller de robòtica
Programem un dispositiu electrònic que ens ajuda a detectar obstacles que es troben a l'alçada del cap.
Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
Mil i una formes
Taller de manipulació de suro on els participants coneixeran els usos més sorprenents que se li ha donat al suro al llarg de la història així com els nous usos i crearan, a través de formes diverses,
Taller de robòtica amb Mbot. Missió: Salvar al Planeta!
En aquesta activitat programarem al nostre robot perquè ens ajudi a cuidar i protegir la Terra, la nostra única llar.
CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.