Resultats de la cerca
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Free Code Camp
Curs online gratuït de programació a canvi de desenvolupar "apps" per a organitzacions sense ànim de lucre.
JUGA LA PERIPÈCIA DEL RETORN A LA CAPONA: UNA RUTA ÚNICA PER ENTENDRE LA PEDRA SECA
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.