Resultats de la cerca
Concert entre llibres - SONS DE FAULES
Concert creat per a nenes i nens de 3 a 8 anys en què es combina els contes d’una narradora i el concert d'un músic.
Mira, toca i descobreix els rèptils i amfibis
Taller d'animals vius a l'aula
Del sílex al xip
Al llarg de la humanitat, l'home sempre a anat millorant les seves eines per tenir una vida més confortable.
Estratègies dels éssers vius (Tarragona)
Sobreviure al medi
Els Recicloperats
20 jocs mecànics interactius aprofundim en les possibilitats estètiques i mecàniques que ens brinden els objectes i materials ja usats per convertir-los en reptes lúdics, jocs per tots els públics.
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
COMPRA DE MANERA SOSTENIBLE
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Fem un retaule
El taller plàstic "Fem un retaule" està adreçat a grups de primària i secundària per tal d'apropar-nos a l'art i al món medieval tot analitzant un dels suports amb més difusió al gòtic: el retaule.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.