Resultats de la cerca
Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
Genereador d'exercicis de matemàtiques - MamutMatematicas
Crea els teus propis exercicis de matemàtiques: formes geomètriques, problemes de monedes, les hores, fraccions, nombres romans...
Missió GIPIU
Missió GIPIU és una activitat cooperativa i lúdica que ajuda els infants a identificar aliments ultraprocessats, de llarga distància o fora de temporada.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Coasteering
Amb el Centre EXcursionista de Catalunya l'alumnat podrà gaudir d'una activitat aquàtica, refrescant i de descoberta de l'entorn recorrent la costa per trams rocosos, fent salts a l'aigua.
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Qui viu aquí?
A XATRAC, som una entitat en la que ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.