Resultats de la cerca
POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.TARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.
La ciència del joc
Aquesta exposició permet veure com la ciència intervé en l’evolució de la tecnologia i com posa les bases per al seu funcionament
Primers Trens
Al Museu trobem la col·lecció de locomotores de vapor més important d’Europa situada en un marc incomparable: unes instal·lacions ferroviàries del s. XIX, on es feia el manteniment de les màquines.
Cinema i debat: El gran día (Tarragona)
Un documental per debatre sobre educació
Coets d'aire
Com podem fer coets impulsats per aire que volin el més lluny possible?
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.