Resultats de la cerca
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari de la Guerra Civil, per reflexionar sobre la violència, la memòria democràtica i la vivència de la lleva del biberó i la població civil.
LA CUINETA DEL CIRC
La Cuineta de l’Aureli és un espectacle per a iniciar als més petits en el món del pallasso. Un espectacle amb poques paraules i molt riure!.
Accions per un món més sostenible
Taller que tracta diferents problemàtiques mediambientals que pateix el nostre planeta i accions per tal d'evitar-es.
Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Engranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatges
Taller: Maquetes 3D
Fem maquetes en 3D i a partir de l’experimentació, la creativitat i l’època de l’any utlitzant la llengua anglesaAudició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.
AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
Sostenibilitat d'un bosc
Visita comentada al Bosc Inundat
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.