Resultats de la cerca
Munyim la Vaca Rajolina a la vostra escola
Anirem a la vostra escola amb la nostra vaca Rajolina perquè els infants puguin experimentar com es muny una vaca, aprendre d’on prové la llet i descobrir els productes que podem obtenir d'ella.
World Robot Olympiad
Competició de robòtica educativa que inclou diversos reptes independents, per a equips de 2 o 3 membres.
Aprendre a ser: la diversitat religiosa a l'aula
Coneixem la diversitat de l'aula? Per què la Noa no celebra l’aniversari? Com és que el Gursewak no es talla els cabells? Descobrirem què hi ha darrere d'aquests símbols i gaudirem coneixent-nos.
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.Taller energies renovables
Muntatge de 5 prototips que funcionen amb energies renovables: aerogenerador, turbina hidràulica, cuina solar, placa solar tèrmica i cotxe fotovoltaic
Visita dinamitzada al Teatre de Tàrraco
Visita dinamitzada al Teatre romà, on pren el protagonisme la participació i el diàleg
STEAM: Les matemàtiques tecnològiques en equip
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostra l’exposició Les matemàtiques i la vida però, com ja sabem, són el llenguatge de la ciència i són bàsiques per la tecnologia i l’enginyeria.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.