Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Fromació Trenquem el silenci
Formació per docents on el nostre objectiu es crear un espai obert on poder conscienciar, prevenir i actuar davant de la problemàtica dels abusos a menors.
TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
S'aprendran aquells conceptes basic per orientar-se a la muntanya posant en pràctica, vivenciant i experimentant la utilització de les eines d’orientació com ara el mapa i la brúixola
Taller de bioconstrucció en petit format
Busques una activitat innovadora per a fer amb el teu alumnat? Us presentem el taller "Bioconstrucció en petit format"
8è APLEC, Jornades Internacionals de Plegat Educatiu
Jornades de formació dedicades al plegat (origami i altres tècniques de plegat), amb tallers, xerrades, exposicions i altres activitats per a educadors de tots els àmbits i nivells educatius.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOTaller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Perspectiva Nord-Sud Global i gènere en l'alimentació
L'activitat aborda la perspectiva nord-sud global i la perspectiva de gènere especificament en l'àmbit del dret a l'alimentació.
El desconegut món del plàncton oceànic (Lleida)
Com el podem conèixer i què representa per a l'ecosistema
Visita al Pavelló de la República
En aquesta visita guiada aprendrem sobre l'arquitectura i la història del Pavelló de la República recorrent la reconstrucció que se'n va fer l'any 1992.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.