Resultats de la cerca
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Celebrating quantum with ICFO Maciej Lewenstein Quantum School for Teachers: a platform to introduce quantum science at the classroom”
Taller dirigit a docents sobre com apropar la ciència i tecnologies quàntiques a la seva aula.
Narratives d’una col·lecció. Desafiant les identitats fixes. Visita-taller a la Col·lecció MACBA
La visita a l’exposició Col·lecció 30 Aniversari proposa una aproximació a la Col·lecció MACBA com una constel·lació d’obres que es relacionen entre si amb connexions poètiques i inesperades al voltan
SOC ÀNGEL GUIMERÀ
Àngel Guimerà reviu en el centenari de la seva mort per compartir el seu procés creatiu, vida i obra; les reflexions sobre el català i el temps en que visquè. Un duel de dos actors en un drama modern
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Meandre de Flix en kaiac
Remant en la Reserva Natural de Sebres. Els nens fan la travessa per tot l' espectacular Meandre que descriu el riu Ebre a Flix.
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.