Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
Aventura als arbres
Els alumnes necessiten desconnectar i per això venir als nostres parcs pot ser una de les millors excursions. Alumnes i professors gaudireu de més de 200 activitats d'aventura als arbres.El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
El ritme que portem dins! Música, percussió i moviment per a Educació Infantil
Taller en una sola sessió d'1h al vostre centre, en la data i horari del curs que vulgueu!
DINOSAURES, PALEONTÒLEGS (I PALEONTÒLOGUES) I ALTRES CRIATURES
Ja sabeu que estudia la Paleontologia? I que els fòssils i l'Evolució són molt més que petxines i dinosaures? En aquesta activitat descobrirem com es treballa en Paleontologia.
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.