Resultats de la cerca
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
EL NADAL I EL TIÓ A LA GRANJA
Un Nadal en plena natura, en un entorn idíl.lic i nadalenc!
Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
Les mil cares dels jardins de Cap Roig
Visita els jardins i experimenta amb la naturalesa
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
ESCOLARS - Subenuix (5 dies - 4 nits)
Gaudeix d'una estada de 5 dies i 4 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
Ciutadania digital (Girona)
Cinema i debat amb David Casacuberta, filòsof especialista en ciutadania digital
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.