Resultats de la cerca
JUGA LA PERIPÈCIA DEL RETORN A LA CAPONA: UNA RUTA ÚNICA PER ENTENDRE LA PEDRA SECA
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIRuta literària Miquel Martí i Pol
Itinerari literari per Roda de Ter
XERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Jo canto ABBA (Lleida)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.