Resultats de la cerca
Amistats a quatre mans. Imaginem la diversitat
Personatges diversos i lliures d'estereotips de gènere
Otsiera. La importància de l’atenció i el silenci
Taller sobre la importància de l’atenció i el silenci
La llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.
L'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.
El joc del muntatge. Fem creacions audiovisuals
Crearem curts utilitzant la tecnologia de la Mash up Table i utilitzant imatges reciclades.
DESCOBERTA DEL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en Jordà. Vulcanisme, iniciació a la geologia, classificació de materials volcànics, estudi d'escosistemes.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Contacontes Halloween amb titelles
Un esquelet ve a explicar històries de por i què ens espera al més enllà
COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.