Resultats de la cerca
GREMIS DEL MAR. LA BARCELONA MARÍTIMA EN ÈPOCA MEDIEVAL I MODERNA
Els gremis d'època medieval i moderna han deixat la seva petjada a l'urbanisme barceloní. Aquesta visita permetrà conèixer aquells que van tenir relació amb l'activitat marítima.
Vet aquí el rock (Lleida)
Bateria, ritmes i contes
El català a les aules
Activitat per reflexionar sobre els hàbits lingüístics dins l'escola.
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Amors quotidians
Amors Quotidians és un projecte teatral juvenil que, amb la creació artística, desmunta el mite de l'amor romàntic i explora la microviolència de gènere.
Un llit damunt del cap. Una coreografia d’exercicis d’atenció. Explorant els espais del MACBA
Obrint un espai de relació amable entre els infants, el museu i tot el que allí hi succeeix, l’activitat vol explorar els espais del MACBA posant èmfasi en la seva arquitectura i els seus recorreguts,
Cinema i debat: Camino a la escuela
El valor de l'educació
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
MAL DE CLOSCA
La tortuga Joan té mal de closca, però... qui no té por d'anar al metge?
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Mostrant 1-10 de 2.248 elements.