Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Poder, revolució i bohèmia
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Entre llums i ombres
Experimentant amb la llum
Un món de llengües
Conferència amena sobre la diversitat lingüística i la situació del català
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Plàstic, genial o pervers. Tu com ho veus?
Reflexionem sobre un material que ha transformat les nostres vides.
QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Investiga la vacuna del VIH (Girona)
Taller d'investigació biomèdica
Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
Conreant futur!
Una activitat imprescindible que ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.