Resultats de la cerca
EXTRAVAGÀNCIES ARTÍSTIQUES (Museu Deu)
Què es considera art i què no? Quin preu té l’art? Què pagaríem per una obra d’art?
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
Mirades Ordenades
Descobreix aquesta singularitat vegetal única al món
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesLa mirada de l’arbre dels sis miralls
Descobreix les relacions entre espècies d'un ecosistema
Herbari fotogràfic. Taller de cianotípia
A través d'aquesta activitat viatjarem al 1843 i ens posarem a la pell de la botànica Anna Atkins
Com funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.