Resultats de la cerca
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
Cuidador d'animals (abans Toca toca)
Observar els animals de ben a prop ens permetrà aproximar el món animal als infants i aprofitar així la seva espectacularitat per explicar la importància de mantenir i cuidar l'entorn natural.Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
TALLER D'EXCAVACIÓ ARQUEOLÒGICA I DE RESTAURACIÓ DE PECES
Taller d’excavació en una casa ibera al descobert on es troben ceràmiques o restes d’animals.
Un món de contes
Parlem de diversitat lingüística i del gènere del conte mitjançant la lectura i interpretació de contes en català i en francès.
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
La Casa decorada
Una descoberta del modernisme de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu a través de la observació i el treball plàstic amb diferents materials
Stop soroll!
Activitat a l'aula sobre salut ambiental i especialment contaminació acústica.
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.