Resultats de la cerca
Taller de robòtica amb Mbot. Missió: Salvar al Planeta!
En aquesta activitat programarem al nostre robot perquè ens ajudi a cuidar i protegir la Terra, la nostra única llar.
Quadernet de matemàtiques P5-1r
Quadernet de matemàtiques imprimible per a P5 i 1r de primària.
Rock i rebel·lia: qui marca el ritme del canvi?
Analitza l’impacte del rock en els grans moviments socials del segle XX a través de les lletres de cançons icòniques. Una activitat per reflexionar, debatre i expressar idees amb esperit crític.
L'ART DEL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques que té el cuir? Acompanyeu-nos a crear una peça única, personalitzada posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem a l'artesà i el seu ofici.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu Sasserra
Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.
Mozart en vambes (Tarragona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
Reacció en cadena
Acceptes el repte?
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.