Resultats de la cerca
Coneix la Potabilitzadora
Que és una ETAP?
Alan, el musical
ALAN és un musical colpidor i ple de llum que dona veu a qui sovint no en té. Una història real sobre identitat, bullying i empatia, explicada amb emoció, música i un missatge que commou i transforma.
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
Tallers de cuina a Can Pidelaserra
Melmelada, mató, formatge, galetes, mones de Pasqua i ous decorats. Inclou visita als animals de la granja . Cada infant s´endurà a casa la seva propia elaboració.
TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.Biased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i lluitar contra les injustícies! NOVETAT! Si ets de Barcelona ciutat, sol·licita el taller per 3r d’ESO GRATIS!
ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
Taller: El pa, de l’obrador a la taula
Al final del taller cada alumne dóna forma a un pa que es cou en un forn i que es pot emportar a casa per degustar-lo amb la família.
ESCAPE ROOM VIOLETA- INCENDI A LA TRIANGLE SHIRT WAIST COMPANY
Activitat molt recomanada per comprendre com i perquè s'origina el feminisme.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.