Resultats de la cerca
FEM LA VOLTA AL MÓN (Museu Deu)
Un viatge per diferents continents i cultures de la mà d'objectes diversos.
Per què tot s'espatlla?
Aquest video parla de cotxes, telèfons i bombetes, i de les conspiracions per empitjorar-los.
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Cuidador d'animals (abans Toca toca)
Observar els animals de ben a prop ens permetrà aproximar el món animal als infants i aprofitar així la seva espectacularitat per explicar la importància de mantenir i cuidar l'entorn natural.RAQUETES DE NEU A RASOS DE PEGUERA
Sortides amb raquetes de neu al Berguedà, adaptades a tots els nivells.
El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
I tu, què en penses?
Els alumnes reflexionen sobre la utilitat que tenen els diferents transports públics, quins són els avantatges del TRAM la importància de les accions cíviques i de seguretat.
Ecosistemes i la cadena alimentària
Taller teòric i pràctic que treballa els ecosistemes, la cadena tròfica i on els participants podrán veure i interaccionar amb diferents animals vius.
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.