Resultats de la cerca
Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
CANTA'M UN QUADRE (Museu Deu)
Recorregut per la col·lecció de pintura del Museu Deu per tal de treballar la interpretació de l’obra d’art, a través de titelles i cançons que pertanyen al repertori tradicional català.
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
Llum i color (Girona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
COM FUNCIONA EL PORT
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, que inclou una navegació a bord d’un llagut balear. de 1921.
Veus i ritmes del món (Barcelona)
Un taller per explorar la música folklòrica
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
PINTEM CERÀMICA AMB ENGALBS
Us proposem una activitat per conèixer l’ofici de ceramista i decorar una peça (tassa, got, bol) que un cop cuita podeu utilitzar-la per casa!
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.