Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
L'autòmat pintor
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians? Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.
Els reptes de canvi climàtic
En aquesta activitat coneixerem els ODS a través de jocs i dinàmiques que ens ha preparat algú molt especial.
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
Un viatge fascinant als nostres orígens
Fòssils, ossos i rastres per apendre lórigen de la humanitat
A ritme de nombres i xifres (Lleida)
Matemàtiques fascinants
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.El castell de Montesquiu | Els arxius perduts. (Cicle Inicial)
Una visita a la cerca de les pistes que han deixat els detectius del Bisaura per poder descobrir la historia del Castell, amb un joc de recerca final als jardins.
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.