Resultats de la cerca
La Sandàlia de Pitágoras (Girona)
Entre les matemàtiques i la música
Batega amb la ciència
Com ho fan els nutrients i l’oxigen per repartir-se per tot el cos? Què en sabem de l’aparell circulatori? Sabem reconèixer la funció de les diferents parts del cos?
Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
Fake news: com es combat una plaga de mentides (Tarragona)
Videojocs per al debat
Extraescolar de robòtica
Extraescolars de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.
Cultures del Mediterrani
Visitarem la col·lecció d’arqueologia i parlarem de les diferents cultures que es van desenvolupar al voltant del Mediterrani durant l’Edat Antiga: Egipte, Grècia i Roma.
La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt freda
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
Mostrant 1-10 de 2.247 elements.