Resultats de la cerca			
			
		
		Petjada de pingüí
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Com viuen els pingüins? Què mengen? Com es reprodueixen? Descobrim-ho!
	Aquaplay, ludoteca d'aigua
Activitat de jocs lliures amb l'assistència d'una educadora
	Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
	LA GALLINA D'EN SUNYER (Museu Deu)
Hi havia una vegada un artista que pintava molts animals…
	Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
	Les històries d'en Cabòries
Les divertides trifulques d'un historiador despistat en el museu.
	Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
	El món de la cèl·lula (Barcelona)
Observacions microscòpiques
	TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
S'aprendran aquells conceptes basic per orientar-se a la muntanya posant en pràctica, vivenciant i experimentant la utilització de les eines d’orientació com ara el mapa i la brúixola
	Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
	Mostrant  1-10 de 2.245 elements.