Resultats de la cerca
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.El volcanet d'Olot
Activitat per descobrir de manera lúdica com és, com s'ha format el volcà del Montsacopa i conèixer el que l'envolta.
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
Rapejant els clàssics (Barcelona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Aventura al Castell: a la recerca del tresor perdut
Introduir els infants en la història i l’arquitectura medieval a través d’una experiència participativa i divertida d’exploració pel nucli antic, treballant en equip i fomentant la seva creativitat.
AL MAL TEMPS, BONA CARA
Saps quines són les principals amenaces de la vinya? A través d’un joc gegant ens posarem a la pell de la pagesia per combatre-les.
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Mostrant 1-10 de 2.245 elements.