Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Un jardí d'olors...

Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 0-5 anys.

Visc al mar i no sóc un peix

Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.

Balanced brains

Fomentar els hàbits saludables des de la neurocìencia, no centrant-nos en els beneficis dels mateixos (que tothom coneix) sinó en perquè ens costa tan aprendre'ls i perquè

Projecte Fronteres

El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.