Resultats de la cerca
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Tarragona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisLa música i el so, la gran emoció visual (Girona)
Combinant imatges amb diverses sonoritats
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorMés que tela!
L'activitat permet aprofundir sobre les característiques, l’impacte social i ambiental, l'origen i la confecció de la roba que utilitzem a diari i aprendre com podem reduir i prevenir la generació de
LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Visita Mas de Colom - Casa Borges
L'experiència Borges, l'experiència de la terra i els orígens d'una gran empresa
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.Mostrant 1-10 de 2.259 elements.