Resultats de la cerca
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!STEM en risc?
En aquesta activitat aprofundirem en els riscos naturals derivats dels processos geològics interns i de l’impacte que tenen en l’activitat humana.
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Atrapa la bandera!
GimcanaArquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Visita la zona tècnica
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
Plàstic, genial o pervers. Tu com ho veus?
Reflexionem sobre un material que ha transformat les nostres vides.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.