Resultats de la cerca
Un matí a la potabilitzadora
Descobrim el procés de potabilització.
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta de l'Escola Universitària ERAM, està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
Taller com volen els globus aerostàtics
Activitat escolar Vol de Coloms MATÍ Arribada. Esmorzar a les instal·lacions. Taller "com volen els globus aerostàtics". Activitat “observem els globus”. Dinar a les instal·lacions.
Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Les aus (Girona)
Taller d’il·lustració científica
COM FUNCIONA EL PORT
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, que inclou una navegació a bord d’un llagut balear. de 1921.
Taller de còmic: Perspectiva
En aquest taller ensenyarem als alumnes alguns trucs per crear sensació de tridimensionalitat als dibuixos.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.