Resultats de la cerca
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
First Round - Teatre Feminista
Las Fritas treballem des del teatre social, ja que l’entenem com una eina d’expressió i transformació, com un espai de desenvolupament individual i comú.
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Geocaching a les Muntanyes del Baix
Amb l’ajuda d’un GPS buscarem els geoamagatalls amagats a la vall del Llor, que formen part del joc oficial “Geocaching”.
POSTDATA MACBA. Correspondències d’artista a l’escola
POSTDATA és un projecte d’art a les escoles que aposta per afavorir una experiència singular amb l’art fora del museu, introduir l’art contemporani a l’aula sense domesticar-lo.
Pitàgores: El rei dels triàngles
Aquest taller proposa un joc amb el triangle com a protagonista. Es treballa la figura del triàngle com a element essencial de la geometria a través de jocs i construccions matemàtiques.
Donar llum a ulls que no veuen el que diuen els gens (Girona)
Les causes genètiques de la miopia i alta miopia
ZOO DEL PIRINEU "Espectacle de vol amb rapinyaires" i "visita guiada"
Podreu veure fins a 50 animals diferents: veure'ls, tocar-los i fins i tot alimentar-los! Tot això en un ambient educatiu, ensenyant els valors més importants com el respecte a la natura i als animalsFem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
Mostrant 1-10 de 2.258 elements.